Løs problemer med søgning ved at genopbygge kataloget Hurtigsøgning
Hvis du søger efter elementer i Outlook og ikke får de resultater, som du forventer, kan det være, at indeksering af dine Microsoft Windows- og Microsoft Office-systemdatafiler (søgekataloget) ikke er fuldført.
Symptomer på et ufuldstændigt indeks omfatter følgende:
- En søgning giver ingen eller kun delvise resultater.
- Elementer, som du forventer bliver vist baseret på dine søgekriterier, vises ikke.
Du kan genopbygge søgekataloget, som genstarter indekseringen af dine datafiler. Søgekataloget er en fil, hvor alle dine Outlook- og Microsoft Windows-elementer (datafiler) indekseres.
Åben Outlook og vælg fanen "Filer"

Gå i indstillinger

Vælg "Søg"

Tryk på "Indstillinger for indeksering"

Vælg "Advanceret"

Herefter tryk på "Genopbyg"

Tryk på "OK"

Det tager som skrevet lidt tid.
0 Kommentarer
Tilføj kommentar