UCL Guides DK

Indeksering

Opdateret

Løs problemer med søgning ved at genopbygge kataloget Hurtigsøgning

Hvis du søger efter elementer i Outlook og ikke får de resultater, som du forventer, kan det være, at indeksering af dine Microsoft Windows- og Microsoft Office-systemdatafiler (søgekataloget) ikke er fuldført.

Symptomer på et ufuldstændigt indeks omfatter følgende:

  • En søgning giver ingen eller kun delvise resultater.
  • Elementer, som du forventer bliver vist baseret på dine søgekriterier, vises ikke.

Du kan genopbygge søgekataloget, som genstarter indekseringen af dine datafiler. Søgekataloget er en fil, hvor alle dine Outlook- og Microsoft Windows-elementer (datafiler) indekseres.

Åben Outlook og vælg fanen "Filer"

Gå i indstillinger

Vælg "Søg"

Tryk på "Indstillinger for indeksering"

Vælg "Advanceret"

Herefter tryk på "Genopbyg"

Tryk på "OK"

Det tager som skrevet lidt tid.

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

Send mig en email når nogen besvarer denne kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Vedhæft en e-mail til en e-mail
Næste Vejledning Distributionslister - hvem er på listen?
Har du brug for hjælp? Kontakt IT-service