Journaliser mail fra Outlook i DocuNote

Updated Mar 02, 2021

1. Marker mail

Marker den mail du gerne vil have gemt i Docunote.

2. Vælg Gem i DocuNote

For at gemme din mail i Docunote skal du vælge Gem i Docunote i Outlook fanen.

3. Marker på hvilken sag mailen skal gemmes

Nu skal du fortælle, hvor mailen skal gemmes. Det gør du enten ved at markere sagen i organisationstræet ude til højre eller ved at fremsøge sagen i Søg sag.

Bemærk: Du kan ikke gemme dokumenter på arkivskabe eller Forretningsenheder.

Når du har markeret, hvor den skal gemmes, så vælger du Næste.

4. Gem og luk

Der er to måder man kan journalisere dokumenter på fra Outlook.

Gem og slet - så slettes mailen i Outlook.

Gem- Så gemmes mailen i Docunote og bliver også liggende i Outlook.

Når du har valgt en af mulighederne er mailen journaliseret.

Previous Vejledning Importer dokument i DocuNote
Next Vejledning Journalisering af personoplysninger om studerende

Har du brug for hjælp?

Kontakt IT-service