1. Tilgå organisationstræet
Tilgå organisationstræet for at finde den sag eller det dokument du gerne vil abonnere på.

2. Marker sag
Stå på den sag eller det dokument du gerne vil abonnere på.

3. Tilgå andre funktioner
Højreklik på sagen eller dokumentet og naviger ned til Andre funktioner.

4. Administrer abonnementer
Under Andre funktioner findes Administrer Abonnementer. Klik på den.

5. Tilføj
Et nyt vindue åbner og øverst i venstre hjørne findes Tilføj. Klik på Tilføj.

6. Udfyld felter
Ved oprettelsen er den automatisk sat til at notifikationer skal vedrører alle mulige hændelser. Hak af hvis du ikke ønsker specifikke hændelser.
Under E-mail notificering bestemmer du selv hvor ofte du vil have en mail.

7. Gem
Klik Gem

8. Se abonnement
Se dit abonnement i listen over abonnementer på sagen/dokumentet

9. Luk
Klik Luk

0 Kommentarer
Tilføj kommentar