UCL Guides DK

Opret en ny sag i Docunote

Opdateret Mar 02, 2021

1. Hvor skal sagen oprettes?

For at kunne oprette en sag skal du stå på den forretningsenhed eller arkivskab som sagen skal oprettes under i organisationstræet.

2. Opret ny sag

Klik på den forretningsenhed eller arkivskab som sagen skal oprettes under.

Når du har markeret hvor sagen skal oprettes vælger du Nye elementer og vælger Ny sag i menulinjen

3. Vælg sagstype

Inden du kan udfylde dine egne sagsoplysninger skal du vælge en sagstype.

Der er en række forskellige sagstyper. Udover standardsagen som er den mest almindelige så er der særlige sagstyper til eksempelvis studentersager og personalesager

Så alt afhængig af, hvilken type sag du er ved at oprette vælger du hvilken sagstype det skal være og klikker Ok.

4. Udfyld felter

Nu åbner der sig en sagstype, hvor du skal udfylde en række felter. Nogle af felterne skal udfyldes og dem er der derfor en rød markering omkring.

5. Gem/opret sagen

Når du har udfyldt alle de felter du skal udfylde, skal sagen gemmes før den er oprettet.

Det gør du ved at klikke på den lille diskette i venstre hjørne under Mine åbnede sager.

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

Send mig en email når nogen besvarer denne kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Næste Vejledning Administrerer abonnementer - se og rediger
Har du brug for hjælp? Kontakt IT-service